fbpx

Силата на лятото: част 2

След като в част 1 акцентитрахме върху плодовете през лятото, сге продължаваме в част 2, където ти представяме любимите ни летни витминозни бомби, този път в света на зеленчуците. Разбира се, ще откриеш и по няколко Kikkoman рецепти за всеки от тях.

Слънчев, свеж и пълен с дробри емоции остатък от лятото! 🙂

МОРКОВЪТ: оранжевият спасител не само през лятото

Морковите са вкусна и изключително полезна храна по всяко време на годината. През лятото обичаме да ги настъргваме в свежа салата или да ги добавяме към скарата на барбекюто. Морковите не само изглеждат вкусни, те СА безкрайно вкусни! И то независимо как са приготвени или просто ги ядеш сурови. Само 100 г моркови покриват дневните ни нужди от витамин А, който е важен за доброто зрение и здравата имунна система. Морковите съдържат и витамини С и Е, няколко витамини от групата В, калий и калций. Така че те са истински универсални хранителни бомби.

Ето и какво да си сготвиш с моркови и Kikkoman:

Kikkoman салата с манго и моркови

От Джун Йошида: Телешко варено

Бирен Гулаш (от Люси Евтимова, Lussi’s World of Artcraft)

БРОКОЛИ: когато зеленото е и вкусно

Ярко зелените броколи са друг зеленчук, богат на витамини. Малките розички, които изглеждат толкова апетитно в чинията, също са страхотен източник на витамини и минерали. 100 г броколи осигуряват 40% от дневните ти нужди от витамин А и 60% от дневните ти нужди от витамин С. И това не е всичко! Броколите съдържат 10% и от препоръчителния дневен прием на калций. Яденето на порция броколи през лятото е от полза за кожата и сърдечно-съдовата система, но и осигурява необходимата енергия при горещо време.

А това са Kikkoman предложенията ни с броколи:

Огретен с броколи

Сьомга Терияки с безглутенова гарнитура

Пилешки гърди с лимон

СПАНАКЪТ: сила не само за моряци

Склонни сме да ядем много по-малко зеленчуци през лятото, освен ако не ги приготвяме на барбекю или ги използваме като съставки за салата. Това е жалко, защото през лятото има толкова много прекрасни сезонни зеленчуци. Спанакът е чудесен пример, който може да използваш във всякакви рецепти. Това е идеалният летен зеленчук, защото е пълен с витамини от група В и витамин С, които са полезни за сърдечно-съдовата система и кожата. Той е богат и на калий, калций и магнезий, което пък почти пълноценно заменя загубените електролити в горещ летен ден. Така че, довери му се и не забравяй за Попай Моряка и неговата “тайна”! 🙂

Какво се получава, когато Kikkoman срещне спанака:

Италианска фритата (от Теди Титова, Домашни вкусотии)

От шеф Петър Михалчев: омлет със спанак и гъби

Зелено смути

Салата с манго и пиле

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *