fbpx

Какво да ядете, ако сте Плъх, Бик или Тигър

Продължавам със следващата порция лесни и прости правила, с които може да се избавим от излишните килограми, ако съобразим храненето си с годината, през която сме родени и знака ни според китайския хороскоп.IMG_1028

Плъхът (1912, 1924, 1936, 1948, 1960, 1972, 1984, 1996, 2008) в годината на Огнения петел трябва сериозно да преглътне месоядните си навици и да ограничи до минимум консумацията на мръвка, за сметка на натуралните продукти. Тази година за него ще е най-добре да консумира свежи салати. За да му е по-вкусно, ще споделя една малка тайна от чичо ми, който правеше най-хубавия салатен дресинг и можеше да придаде вкус и вид и на най-неугледната салата. Специално за вас ето и тайната рецепта – разбъркайте четвърт купичка соев сос на Kikkoman с четвърт купичка оризов оцет и още четвърт купичка зехтин. Прибавете 2 чаени лъжици захар и 1 чаена лъжица чесън на прах. Пиперът е по желание, а вкусът е гарантиран!

Биковете (1925, 1937, 1949, 1961, 1973, 1985, 1997, 2009), за разлика от плъховете, трябва да се зареждат с мляко, месо и краставици в периодите на диети. За тях е задължително да намалят консумацията на сол. Сещате ли се кой е най-добрият заместител на солта в ястията? Соевият сос, разбира се! Бикове, използвайте го на воля, но все пак разумно.

Тигърът (1926, 1938, 1950, 1962, 1974, 1986, 1998, 2010) ще се чувства добре и бързо ще влезе във форма, ако наблегне на фасула и граха. Полезни за него са свежите салати и сварените пресни яйца, по възможност домашни. На вас тигри бих ви предложила една чудесна рецепта за зелен фасул със соев сос. Вземете голяма тенджера с вода и сложете две лъжички сол в нея. Добавете 1 кг. зелен фасул (ако ви се играе малко повече – изрежете връхчетата на шушулките) и ги бланширайте докато станат нежно хрупкави, което на око е около 2-3 минути във вряща вода :). Веднага след това им направете ледена баня, за да предотвратите по-нататъшното им сготвяне и ги прехвърлете на хартия за печене, върху която сте сложили хартиена кърпа, за да изсъхнат. После загрейте един средно висок тиган и добавете две супени лъжици зехтин и две супени лъжици разтопено масло. Добавете 4 скилидки чесън нарязани на дребно и разбърквайте 1, 2 минути. Добавете зеления фасул, 200 милилитра соев сос, черен пипер на вкус и… две лъжици сусамово семе. Сотирайте, докато сосът леко се изпари и зеленият фасул се запържи. Сервирайте още топло!

 

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Kikkoman България @ 2021. Всички права запазени. Изработка от Kickstart Studio.